Το σώμα μου, μου ανήκει. @haveatea.gr

haveatealogo

 

Με αφορμή τον καινούριο, παρότι πεπαλαιωμένο, τρόπο διαφήμισης και προώθησης του μηνύματος κατά των αμβλώσεων όσο αναφορά τις νεαρές γυναίκες και τα μεγάλα ποσοστά αυτών που καταλήγουν στο να μην αποφασίσουν να φέρουν μία νέα ζωή στον κόσμο, οραματίστηκα στη γνωστή δική μου ουτοπία, ένα κόσμο με λίγη παραπάνω διάθεση για μάθηση, λίγη παραπάνω προθυμία για ανάπτυξη και πιο ανοιχτά μυαλά, με γνώμονα τη συνύπαρξη και λιγότερο σημαντική την επιβολή της γνώμης και της άποψης.

Παρ’ όλο που απορρίπτεται το ενδεχόμενο να θεωρείται κοινωνικό το ζήτημα της επιλογής κάθε μοναδικής γυναίκας για το τι επιλογές θα ακολουθήσει όσον αφορά το σώμα, την ψυχική υγεία και τη ροή της ζωής της, μιας και πρόκειται για ένα καθαρά προσωπικό και υποκειμενικό ζήτημα, η επικοινώνηση του συγκεκριμένου μηνύματος έγινε αφορμή για πολλές διαδικτυακές ή μη λεκτικές συγκρούσεις. Μητέρες ή μη, ανεξαρτήτως ηλικιακού και μαθησιακού επιπέδου, μονάχα επηρεαζόμενοι από τα κοινωνικά στερεότυπα και τις προκαταλήψεις του παρόντος, καταδίκασαν την αντίσταση του άλλου μισού ποσοστού ανθρώπων, που αμέριμνος, τρέχοντας για να προλάβει το μετρό των 14:00 αντίκρισε γραμμένο στους τοίχους ένα μήνυμα που μόνο δέκα βήματα πίσω, πρόκειται να μας πάει, έαν θεωρητικά υιοθετούνταν, παρά μπροστά προς τη βελτίωση και την πρόοδο μας σαν ανθρώπινα όντα.

Μητέρες ή μη λοιπόν, μεγάλοι άνθρωποι και μικροί, ενέκριναν ή έκριναν το κίνημα κατά των αμβλώσεων, παραλείποντας να κοιτάξουν ίσως, λίγο πιο μακριά από τους τοίχους και τις αφισοκολλήσεις, τις διαφημιστικές καμπάνιες και την τηλεόραση. Εκεί που νεαρά κορίτσια, απαγορευτικής ηλικίας, γονιμοποιούν και αναπαράγουν παιδιά, ανέτοιμες να τα μεγαλώσουν, διακιολογημένα και ηλικιακά άπειρες να τα αναθρέψουν. Παιδιά μεγαλώνουν παιδιά, είτε γιατί φοβήθηκαν, είτε γιατί τους απαγορεύτηκε, είτε γιατί «έκαναν το λάθος και τώρα πρέπει να το πληρώσουν.». Άραγε ποιοι πληρώνουν περισσότερα; Οι ίδιες οι μητέρες ή τα παιδιά που φέρουν στον κόσμο, με άγνοια και αδιαφορία για το μέλλον και την καλλιέργεια τους.

Σε καμία περίπτωση τα επιχειρήματα του «μια ζωή παίρνει μια άλλη» δεν ήταν αρκετά ή βάσιμα, για τους πολίτες ώστε να τροφοδοτηθούν και να αποφασίσουν να υποστηρίξουν αυτή τη μορφή επικοινωνίας ενός μηνύματος, που θα μπορούσε να αποδειχθεί γόνιμο, εάν είχε αποφασιστεί να επικοινωνηθεί αλλιώς. Μη βάσιμο και λίγο το επιχείρημα περί ζωής, όχι γιατί υποτιμάται το ανθρώπινο είδος και η δημιουργία του, αλλά γιατί η πραγματική ζωή που παραβιάζεται και επηρεάζεται στο μέγιστο βαθμό μελλοντικά, είναι αυτή του παιδιού που γεννήθηκε από μια μάνα που δε θέλησε ποτέ να γίνει μάνα.

#socialtea

Γράφει η Νάσια..

 

Find-us-on-instagram.png      585e5071cb11b227491c33a2.png

 

 

Not copyrighted, but still appreciated (@thepootphotographer)janko-ferlic-specialdaddy-ZNVGL_Pcf74-unsplash.jpg

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s